פעיל שירותי ביוב בע״מ

פתיחת סתימות ושטיפות קווים

חברת פעיל שרותי ביוב בע"מ מפעילה מערך ציוד חדיש ומשוכלל מהמתקדמים בעולם המציע ללקוחותיה שרותי פתיחת סתימות ושטיפת קוים המתאימים לטיפול בכל בעיה בצנרת הביוב בכל הגדלים והקטרים. לרשות החברה עומד צוות עובדים אמין , מקצועי ומסור שלא נכנע לשום תקלה ובעיה ומוצא פתרון ותשובה לכל בעיה בביוב.

בהגיע צוות העובדים המקצועי שלנו למקום, הם מאתרים את התקלה ומוצאים פתרון ותשובה לכל בעיית ביוב .

הציוד כולל:

  • ציוד פתיחת סתימות מגוון וחדשני לכל אחד מהצוותים.
  • ביוביות עם ספיקות לחצים גבוהים 180 אטמ'/500 קו"ש לשטיפת קווי ביוב וניקוז, פתיחת סתימות קשות וניקוי וחיתוך שורשים.
  • רכב נמוך ומיוחד לפתיחת סתימות בחניונים ומקומות נמוכים וצרים.

 

שטיפת קווי ביוב

שטיפת קווי ביוב הוא אחד השירותים הנדרשים בתחום התחזוקה והתברואה, ומתבצע באמצעות כלים מתקדמים במהירות וביעילות.

קוו הביוב הם למעשה מערכת של צינורות, בהם מועברים מדי יום שפכים מסוגים שונים מן המבנה הביתי ו/או העסקי אל מערכת הביוב העירונית. צינורות הביוב מעבירים מדי יום מאות ואלפי ליטרים של שפכים: חומרים שומניים, לכלוך, צואה וחומרים מזהמים. רכיבים אלו עשויים להותיר שיירים בצנרת, להתגבש לכדי סתימות ומפגעים תברואתיים,  ולהביא לריחות רעים וחיידקים אשר עולים מן הצנרת.

שטיפת קווי ביוב היא פעולת תחזוקה ומנע אשר מתבצעת באופן תקופתי, במטרה לשמור על הצנרת, על ניקיונה ועל מעבר חלק ומהיר של נוזלים ושפכים.

שטיפת קווי הביוב מתבצעת באמצעות משאית ביובית, משאית אינסטלציה ייעודית שכוללת מערכות ניקוי, פתיחת סתימות, וואקום ולחץ מים וצינורות גמישים באורכים שונים ליצירת נגישות אופטימלית לכל מעברי הצנרת באשר הם.  

עסקים, רשויות מקומיות, מבנים תעשייתיים ואחרים נוהגים להזמין שירות שטיפת קווים כחלק מן התחזוקה השוטפת במבנה. לצד השימוש בשיטה כאמצעי תחזוקה, ישנם גם מקרים בהם שטיפת קווי הביוב נדרשת לצורך סילוק מפגע תברואתי, פתיחת סתימה ושחרור הצנרת למעבר מים תקין.

השטיפה מתבצעת באמצעות החדרת צינור מים אשר מחובר למכלית מים מלאה על גבי הביובית, באמצעות מערכת לספיקת לחצים גבוהים אשר מאפשרת התזת כמות אדירה של מים בלחץ עוצמתי במיוחד, שמסלק כל מפגע אשר בדרכו, לרבות לכלוכים קשים אשר התגבשו על דפנות הצנרת, או שורשים עבותים שצמחו והתפתחו במעמקי הצנרת.  

חברת פעיל שירותי ביוב עומדת לרשות לקוחותיה הרבים, עסקים, ארגונים, מפעלים, רשויות ומועצות מקומיות ואף צרכנים פרטיים, במתן פתרונות לטיפול בנזקי ביוב, תחזוקה ושטיפת קווי ביוב, באמצעות צי משאיות ביובית וצוות מפעילים מיומן, מקצועי ומנוסה.

פתיחת סתימות

מערכת הביוב מיועדת לסילוק שפכים והובלתם אל מערכת הביוב העירונית, כאשר מערכת זו היא ברובה תת קרקעית ולא נגישה בכלים הסטנדרטיים.

איתור של סתימה יכול להעיד על סתימה בצנרת הביתית- סתימות שנוצרות בשל הצטברות לכלוך, שיער ושומנים בפתחי הניקוז, וניתנות לתיקון באמצעים מקצועיים פשוטים יחסית. לעומתם סתימות ביוב הן סתימות אשר מתרחשות במעברים הפנימיים של הצנרת ומצריכים טיפול מקצועי מורכב יותר.

מה גורם לסתימות ביוב?

סתימות הביוב נגרמות מסיבות רבות בניהן: הצטברות שומנים בצנרת, שערות, לכלוך, שורשי ביוב שהתפתחו בתוך הצנרת בזכות תנאי הלחות, שימוש שלא כהלכה בצנרת והשלכה של מגבונים ומוצרים שאינם מתכלים ועוד. 

כיצד נאתר סתימה בביוב?

כאשר הביוב עולה על גדותיו ולא מאפשר העברה של מים זורמים או מי שפכים מדובר בשלב מאוחר של התפתחות הסתימה, שמתפתחת באופן הדרגתי. ניתן לאתר את התפתחותה של סתימה כבר בשלבים הראשוניים באמצעות זיהוי של ריח רע אשר עולה מפתחי הביוב, מעבר איטי של מים והצטברות של מים עומדים לאחר השימוש בצנרת. במקרים כאלה מומלץ להזעיק איש מקצוע ולטפל בסתימה במהירות, על מנת למנוע את המשך הצטברות הסתימה, מה שיביא לנזקים מורכבים יותר לטיפול בהמשך ולהצפה של הביוב.

 פתיחת סתימות ביוב באמצעות ביובית

הדרך היעילה והבטוחה ביותר לטיפול בסתימות ביוב היא באמצעות ביובית- משאית הכוללת מערכות וציוד לטיפול בצנרת ביוב באמצעות לחץ מים, שאיבת וואקום וכלים מתקדמים נוספים. באמצעות ביובית מתקיימת נגישות גם למעברי צנרת פנימיים ומאתגרים, פתיחת הסתימה מתבצעת במהירות ובקלות, גם כאשר מדובר בסתימות קשות דוגמת התפתחות שורשי ביוב עקשניים בצנרת, לצד שטיפת קווי הביוב, חיטוי וניקוי שלהם. 

חברת פעיל שירותי ביוב מספקת שירותי פתיחת סתימות מכל הסוגים, באמצעות כלים מתקדמים וצי משאיות ביובית מקצועיות, שמספקות נגישות ומקצועיות לכל דורש. 

Leave your'e details below we will get back to you as soon as possible

Address: Ha-Zait 25 Bareket

Phone Number: *2939

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתובת: הזית 25 ברקת

טלפון: *2939

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתובת: הזית 25 ברקת

טלפון: *2939