פעיל שירותי ביוב בע״מ

צילום קווי ביוב

 קווי הביוב מובנים באופן סמוי בקירות המבנה ובאופן תת קרקעי, מה שמספק הן אסתטיות ומראה נקי והן תנאי תברואה טובים. יחד עם זאת, בעיה בצנרת הפנימית ו/או בקווי הביוב, עשויה לגרום להרס מיותר של התשתיות בחיפוש אחר מקור התקלה ובטיפול בה, ולעלויות תיקון יקרות.

טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות מאפשרות כיום איתור תקלות בקווי הביוב ללא הרס, תוך שימוש במצלמות ייחודיות המצביעות על מקור התקלה ואופייה באופן מדויק במיוחד.

צילום קווי ביוב מתבצע באמצעות מצלמות תרמיות, אשר סורקות את הקיר ביסודיות, ומזהות שינויי טמפרטורה המתרחשים בו, ומציגות אותן באופן מדויק על גבי מסך LCD, ובדו"ח מפורט. באמצעות זיהוי שינויי הטמפרטורה ניתן לזהות נזילות, סתימות ומפגעים, בקלות יתרה ובטכנולוגיית אל הרס.

צילום קווי ביוב הוא שירות נדרש כאשר נראים סימנים לנזילה או למפגע בצנרת הפנימית. בין הסימנים האופייניים: כתמי רטיבות על גבי הקיר, קילוף של הקיר ללא סיבה הנראית לעין, התפתחות עובש, ריחות רעים, רעשי טפטוף העולים מעומק הקיר. כל אלו יעידו לרוב על נזילה מתמשכת אשר פוגעת בתשתית. צילום במצלמה תרמית מאפשר את איתור מקור הנזילה וטיפול בו ללא צורך בהריסה של מספר נקודות לאורך הקיר.

בצורה דומה ניתן לאתר גם סתימות ופיצוצים בקווי ביוב תת קרקעיים, בגינות ובמבנים, או במעברי ניקוז של מרזבים.

חברת פעיל שירותי ביוב מספקת שירותי צילום קווי ביוב באמצעות מיטב הטכנולוגיות, מצלמות תרמיות מתקדמות ומדויקות ומעטפת שירותים כוללת שמאפשרת לצד איתור התקלה גם מתן מענה וטיפול מקצועי, באמצעות משאיות ביובית מאובזרות, פתיחת סתימות, שאיבת ביוב, שטיפת קווי ביוב, סילוק שורשים ומפגעים וטיפול בשפכים ובפסולת שומנית. חברת פעיל מספקת שירות בירושלים ובמרכז ללקוחות מוסדיים, עסקיים ופרטיים.

Leave your'e details below we will get back to you as soon as possible

Address: Ha-Zait 25 Bareket

Phone Number: *2939

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתובת: הזית 25 ברקת

טלפון: *2939

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתובת: הזית 25 ברקת

טלפון: *2939